KAMPANIE SPOŁECZNE ORAZ PRODUKTY STRUKTURYZOWANE

JAK INWESTOWAĆ W PRODUKTY STRUKTURYZOWANE Blumke Andreas

jak-inwestowac-w-produkty-strukturyzowane

Jak inwestować w produkty strukturyzowane stanowi przewodnik inwestowania i zarządzania ryzykiem w odniesieniu do produktów strukturyzowanych przeznaczony dla inwestorów i osób zarządzających aktywami. Autor przedstawia wykresy dochodowości i warunki inwestycyjne, dokonuje oceny formuły wypłaty oraz opisuje najważniejsze klasy aktywów. Porusza także bardziej zaawansowane tematy, takie jak budowanie produktów strukturyzowanych oraz sposoby unikania pułapek kryjących się w produktach wszystkich klas aktywów. Wyczerpująco omawia zagadnienia związane z ryzykiem kontrahenta, upadkiem banku Lehman Brothers oraz inne kluczowe aspekty kryzysu finansowego odnoszące się do produktów struktu ryzowanych. Publikacja zawiera między innymi:kompleksowy wykaz czynników, jakie inwestor powinien wziąć pod uwagę przed przystą pieniem do inwestowania,porady w zakresie inwestycji w produkty z różnych klas aktywów: akcji, instrumentów o stałym dochodzie, walut i towarów,wskazówki na temat wdrażania produktów strukturyzowanych w kontekście portfela inwestycyjnego,kwestionariusz pomagający inwestorom określić własne preferencje inwestycyjne oraz uzyskać większą precyzję w obliczu decyzji inwestycyjnych. Książka zapewnia cenną pomoc każdemu nabywcy produktów strukturyzowanych, ułatwiając zrozumienie zastosowania tych produktów w bankowości, a także umożliwiając dokonanie analizy produktów i oceny ich dopasowania do preferencji poszczególnych klientów. …

 

KAMPANIE SPOŁECZNE JAKO FORMA SOCJOTECHNIKI Pawełczyk Piotr

kampanie społeczne.jpg

Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: – problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, – kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, – elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, – związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, – zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, – perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s