STUDIUM PRZYPADKU W PRAKTYCE SZKOLENIOWEJ CZYLI JAK UCZYĆ SIĘ NA DOŚWIADCZENIACH INNYCH Paweł Fortuna

STUDIUM PRZYPADKU W PRAKTYCE SZKOLENIOWEJ CZYLI JAK UCZYĆ SIĘ NA DOŚWIADCZENIACH INNYCH Paweł Fortuna

W niniejszym, czwartym tomie serii autor prezentuje studium przypadku jako atrakcyjną, użyteczną i skuteczną metodę szkoleniową, umożliwiającą rozwijanie umiejętności, pogłębianie wiedzy i kształtowanie postaw uczestników szkoleń. Porządkuje terminologię oraz szczegółowo omawia etapy przygotowywania sesji szkoleniowej z użyciem tej metody. Wyjaśnia, czym należy się kierować, wybierając przypadek do analizy, jak przygotować jego opis oraz jak sporządzić instrukcję do studium przypadku. Wskazuje sposoby zastosowania studium podczas sesji, a także jego wady i zalety w porównaniu z innymi metodami. Tom jest adresowany zarówno do początkujących trenerów, jak i do osób mających doświadczenie w przygotowywaniu szkoleń.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s